Bambi robi z Makiem co chce

Opis projektu

Collabo marek z gwiazdami stało się jednym z podstawowych narzędzi dotarcia do Gen Z. Nie znaczy to jednak, że zawsze działa. Prawdziwe wyzwanie stanowi nawiązanie relewantnej kulturowo współpracy, stworzenie oferty, którą pokochają młodzi oraz poprowadzenie komunikacji w autentyczny, dopasowany i angażujący sposób. To wszystko zrealizowała w 100% najgłośniejsza w historii McDonald’s Polska kampania “Bambi robi z Makiem co chce”, co potwierdzają spektakularne wyniki i gigantyczny buzz w SoMe.

Szczegóły
Kategoria:
Young
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
McDonald’s
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
MassiveMusic , Dentsu Creative, 24/7Communication
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.