Żałoba Narodowa

Opis projektu

Kategoria NGO jest zdominowana przez kilku wielkich graczy. System faworyzuje duże organizacje, a natłok komunikacyjny sprawia, że przebicie się do świadomości odbiorcy to dla małej fundacji zadanie niemalże niemożliwe. Nam się udało - mimo małego budżetu i bardzo trudnego tematu. Osiągnęliśmy rekordowe wyniki, zaczęliśmy realną zmianę na poziomie działań samorządowych. Podnieśliśmy świadomość tematu jakim jest kryzys zdrowia psychicznego dzieci. Kampania dotarła do 7 milionów ludzi.

Szczegóły
Kategoria:
Non-Profit, Public & Political Service
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Fundacja Słonie na Balkonie
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
K+ Group
Klient:
Fundacja Słonie na Balkonie
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.