Jak ekscytacja, to Allegro Days

Opis projektu

Pomimo wysoko postawionej poprzeczki - wysokich wyników w 2022-2024 r. - oraz dużego clutteru promocyjno-cenowego na rynku, udało nam się zrealizować wszystkie założone cele, a przede wszystkim istotnie podnieść sprzedaż i wzmocnić świadomość wspomaganą. Pokazaliśmy, że nawet stricte sprzedażowa komunikacja może bawić i zaskakiwać, a dobrze dobrze dobrana strategia i storytelling bazujący na trafnym emocjonalnym insighcie, może zdziałać więcej niż agresywne bombardowanie cenówką.

Szczegóły
Kategoria:
Retail & Marketplaces
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Allegro
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
Starcom
Klient:
Allegro
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.