Jack Daniel's. Zawsze chciałem to zrobić

Opis projektu

Wyzwaniem dla Jacka Daniels’a w Polsce jest zbudowanie wyróżnialności i przywrócenie jego kulturowego znaczenia / relewantności dla młodych dorosłych. Globalna kampania nie do końca spełniała oczekiwania gdyż była zbyt oderwana od ich świata w Polsce. Zauważyliśmy, że młodzi pochłonięci dużymi sprawami (m.in. rynek pracy, inflacja) często zapominają o tym, że młodość jest tylko raz. Stworzyliśmy lokalną ideę „Zawsze chciałem to zrobić”, spójną z globalną platformą ale w bardziej relewantny do Gen Z sposób. Weszliśmy w nowe obszary dla marki zachęcając młodych ludzi by realizowali swoje własne ”bucket list”.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Jack Daniel's
Zgłaszający
Lider 1:
Grupa Freundschaft
Współzgłaszający:
Imagine-Nation, Performics
Klient:
Brown-Forman
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.