Aplikacja Biedronka

Opis projektu

Jak przebić się w trudnej i konkurencyjnej kategorii Retail oraz w mocno wysyconym środowisku aplikacji mobilnych? Biedronka udowodniła, że można na masową skalę dostarczyć klientom wyjątkowe doświadczenie z marką w nowej aplikacji, motywujące do regularnego powrotu. Kluczem do sukcesu była realna, atrakcyjna i wsparta mechanizmami gamifikacji personalizacja, która stała się podstawą do stworzenia killer feature aplikacji, tj. Shakeomatu. Aplikacja nie tylko zdystansowała całą branżę retail, ale stała się jedną z najbardziej popularnych aplikacji w Polsce.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Biedronka
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Współzgłaszający:
Duda Ads Polska , Sourceful
Klient:
Jeronimo Martins
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.