Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli

Opis projektu

„Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli” – bazująca na wiarygodnym i wartościowym insighcie konsumenckim, unikalna i lokalnie wypracowana idea strategiczna stała się fundamentem repozycjonowania marki. Nowa, emocjonalna kreacja kodowana dystynktywnymi symbolami pozwoliła na skuteczne zwrócenie uwagi, zapamiętanie komunikatu i rozpoznanie marki w miejscu zakupu. Stanowiła bazę masowej kampanii repozycjonującej. Dzięki odświeżonemu podejściu dotychczas mało wyróżniająca się marka w kategorii z niechętnie zmieniającym swoje zwyczaje zakupowe konsumentem osiągnęła znakomite wyniki sprzedażowe (3-krotnie wyższa dynamika wzrostu w porównaniu do rynku) oraz jest obecnie uważana za równie nowoczesną i jakościową co lider kategorii

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Non-Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Tchibo Exclusive
Zgłaszający
Lider 1:
OMD
Lider 2:
GREY
Współzgłaszający:
Mullenlowe Warsaw
Klient:
Tchibo
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.