Wiosenno-letnia kolekcja Fantasii

Opis projektu

Fantasia to jogurt smakowy, który jest produktem sezonowym. Ze względu na specyfikę (konieczność dostępu do łyżeczki i lodówki), notuje spadki sprzedaży w okresie wiosenno-letnim. Traci na rzecz modnych i innowacyjnych konkurentów w „wygodnych” formatach. Celem było zatrzymanie sezonowych spadków, wykorzystując nowe warianty Fantasii odświeżające tradycyjny wizerunek. Strategia zakładała odejście od dotychczasowych aktywacji promocyjno-konkursowych na rzecz komunikacji bazującej na trendach. Launch produktów zastąpiliśmy premierą kolekcji wiosna-lato 2019, czyli najmodniejszego hitu sezonu. Podejście oparte na modowym doświadczeniu zbudowało wizerunek innowacyjnej marki i przyniosło wzrost sprzedaży niemal dwukrotnie przebijający zakładane cele.

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Fantasia
Zgłaszający
Lider 1:
VMLY&R
Współzgłaszający:
K2 Precise
Klient:
Danone
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.