Na Twoich zasadach

Opis projektu

Rosnąca konkurencja sprawiła, że komunikacja produktowa była niewystarczająca, aby Samsung przekonał do siebie młodych konsumentów. Chcąc pozyskać ich serca, przygotowaliśmy kampanię, która w emocjonalny sposób odpowiadała na ich potrzeby, wpisując w komunikację kontekst nowego biznesowego smartfona Galaxy Note10. Za grupę docelową obraliśmy młodych przedsiębiorców, do tej pory niezaadresowanych przez konkurencję. Zaprezentowaliśmy ich codzienność, daleką od białych koszul, sztywnych spotkań i korpogadki. Świat biznesu w pełni zarządzany przy pomocy smartfona. Oparta na bliskich insigtach komunikacja okazała się niezwykle skuteczna: poprawiliśmy wszystkie istotne wskaźniki wizerunkowe i ponad 2-krotnie przebiliśmy ubiegłoroczną sprzedaż.

Szczegóły
Kategoria:
Dobra Konsumpcyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Samsung Galaxy Note10
Zgłaszający
Lider 1:
VMLY&R
Współzgłaszający:
Starcom
Klient:
Samsung Electronics
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.