Porsche Experience

Opis projektu

Jak rozkochać w Porsche 1500 osób w 46 dni? To proste. Należy zaprosić ich do świata marki, pełnego sportowych doświadczeń: prędkości, ostrych zakrętów i przeciążeń. Świata radości z motoryzacji, którą w pełni poczuć można tylko na torze i której nigdy nie dorówna żadna jazda testowa. Tak powstało Porsche Experience– impreza, w trakcie której uczestnicy testują wszystkie modele, zasiewając w swoich głowach marzenie o Porsche. Dzięki kampanii oraz nowej formule PE sprzedaliśmy o 33% samochodów więcej niż w edycji 2018, przy koszcie sprzedaży samochodu niższym o 167% od standardowej kampanii sprzedażowej!

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Porsche
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
PHD Media Direction
Klient:
Porsche
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.