Fajnie się składa

Opis projektu

Nastolatkowie to perspektywiczna, ale trudna do zlojalizowania grupa. Mieliśmy aspirację, aby stać się ich pierwszym wyborem gdy chcą zjeść coś na mieście. Wykorzystaliśmy analogię pomiędzy kluczową cechą oferty 2forU (składa się z 2 rzeczy do wyboru), a lifestylem TG opartym na 2 kluczowych wartościach - byciu w grupie i muzyce. Umożliwiliśmy im nowe doświadczanie marki oparte nie tylko na konsumpcji jedzenia, ale na ciekawszym spędzaniu czasu w restauracjach. Stworzyliśmy z Dawidem Kwiatkowskim „Najbardziej ekipowy klip ever”, który w pełni można było obejrzeć właśnie w ekipie (składając telefony).

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
2forU
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
OMD
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.