Ad_Auction - jak nowe technologie zmieniają rynek reklamowy

Opis projektu

Ad_Auction to innowacyjna aplikacja, która umożliwia aukcje czasu reklamowego w TV. Celem jest zwiększenie transparentności zakupu bloków reklamowych i demokratyzacja dostępu, która pozwala wszystkim graczom rywalizować o miejsce przy top wydarzeniach. Efektem jest kształtowanie trendów w branży poprzez automatyzację zakupu czasu reklamowego.

Credits
Klient:
TVN Media
Kategoria:
Innowacje w biznesie
Podkategoria:
A. Model biznesowy i sprzedażowy
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Ad_Auction
Data publikacji:
01/06/2022
Autorzy
ADVERTISING PRODUCT DEVELOPMENT SECTION MANAGER:
Dawid Śmietało
SALES TEAM MANAGER:
Dariusz Wrzosek
TV STRATEGIC PLANNING & MONETIZATION DIRECTOR:
Magdalena Molak
SENIOR ADV. COMMUNICATION STRATEGY SPECIALIST:
Monika Naumiuk
AdSales & Legal Business Systems Section Manager:
Joanna Barańczuk
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.