Eco Plan

Opis projektu

Skoda stanęła przed wyzwaniem stworzenia kampanii dla elektrycznego samochodu Enyaq. Priorytetem było podkreślenie ekologicznego charakteru pojazdu oraz wyróżnienie się na rynku motoryzacyjnym jako zrównoważona i odpowiedzialna marka. W świecie pełnym greenwashingu, Skoda chciała udowodnić autentyczność swojego zaangażowania w ochronę środowiska.

Credits
Klient:
Volkswagen Group Polska
Kategoria:
Innowacje w komunikacji
Podkategoria:
I. ESG w komunikacji
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Skoda Enyaq Coupe RS iV
Data publikacji:
06/06/2023
Autorzy
Creative Director:
Łukasz Kotliński
Creative Group Head:
Marek Wyżnikiewicz
Senior Art. Director:
Robert Chudzik
Senior Copywriter:
Kaja Miros
Senior Art. Director:
Łukasz Żuławski
Senior Copywriter:
Robert Kubicki
Senior Strategist :
Paweł Sitnicki
Client Partner :
Nazar Al.-Khouri
Account Director :
Łukasz Kazimierczak
Producer:
Justyna Siedmiogrodzka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.