Hydrostacja.fm

Opis projektu

Hydrostacja.fm to pierwsza hydroponiczna rozgłośnia radiowa napędzana wodą. To medium i przestrzeń do dialogu pomiędzy ekspertami i… roślinami! To również platforma edukacyjna, gdzie wypowiadają się naukowcy i ekolodzy, a rośliny nie tylko tworzą muzykę na żywo i piszą hAIku, ale także – co ważniejsze – przeprowadzają eksperymentalne wywiady.

Credits
Klient:
Zarząd Zieleni m.st. Warszawy w Dzielnicy Wisła
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
A. Nowe Media
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Hydrostacja.fm
Data publikacji:
22/04/2023
Autorzy
Creative Director:
Łukasz Kotliński
Creative Group Head:
Anna Nowak
Creative Technologist:
Łukasz Skwara
Creative Technologist:
Michał Pęczalski
Creative Technologist:
Rafał Zagórny
Content Creative Manager:
Piotr Kalata
Project Manager:
Monika Greszta
Program Manager:
Dorota Cymkiewicz
Senior Copywriter:
Aleksandra Nyc
Art. Director:
Grzegorz Redko
Senior Montion Designer:
Sebastian Grzywa
Integrated Strategy Lead:
Maciej Podgórski
Technology Team Leader:
Kamil Jaszczuk
Copywriter:
Łukasz Kowalski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.