Influencer-as-a-touchpoint - zdeduplikowany pomiar działań konkretnych influencerów w połączeniu z innymi kanałami

Opis projektu

„Influencer-as-a-touchpoint” to pierwsze i jedyne na świecie rozwiązanie umożliwiające zdeduplikowany pomiar działań konkretnych influencerów w połączeniu z innymi kanałami, który stawia ich na równi z każdym innym touchpointem mediowym, integrując ich w ramach jednego ekosystemu pomiaru.

Credits
Klient:
L'Oréal
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
E. Data driven
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Influencer-as-a-touchpoint
Data publikacji:
02/08/2023
Autorzy
Chief Strategy Officer:
Maciej Kawka
A&I Director:
Łukasz Kołdys
Integrated Communication Deputy Director :
Adam Romanowicz
Head of Development:
Aleksandra Grabowska
Product Owner:
Magdalena Szałyga
Backend Developer:
Dawid Anioł
Backend Developer:
Michał Jakubiak
Frontend Developer:
Piotr Korwin-Pawłowski
Frontend Developer:
Rafał Gamoń
Frontend Developer:
Gabriel Kaszewski
Designer:
Michał Riske
Quality Assurance:
Aleksandra Kowalczyk
Data Scientist:
Michał Makowski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.