Czysta reklama

Opis projektu

Pure City to sieć ładowarek samochodów elektrycznych, które są jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy. Zasilane prądem z ekologicznych źródeł, dzięki współpracy z reklamodawcami oferują tańszą energię a także darmowe, nowoczesne kanały komunikacyjne dla organizacji ekologicznych i samorządów, docierając z edukacją do małych i dużych miast.

Credits
Klient:
Pure City
Kategoria:
Innowacje w biznesie
Podkategoria:
A. Model biznesowy i sprzedażowy
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Miejska Sieć Elektrostacji
Data publikacji:
16/01/2023
Autorzy
Executive Creative Director:
Bartek Klimaszewski
Head Of Design Department:
Adam Kieres
Deputy Creative Director / Senior Copywriter:
Rafał Pniewski
Senior Art Director:
Marcin Mioduski
Senior Graphic Designer:
Marta Adamkowska
Graphic Designer:
Miłosz Maciejewski
Copywriter:
Marta Tomczak
Head of Strategy:
Bartosz Gomółka
Junior strategist:
Aleksandra Szajnecka
Account Manager:
Marta Obłuska
Founder:
Wojciech Bieńkowski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.