Artystyczna Podróż Hestii 2018

Opis projektu

Artystyczna Podróż Hestii od 16 lat przygląda się młodym talentom i nagradza najbardziej obiecujących twórców. Każda edycja konkursu daje pretekst do szerszego mówienia o kondycji, doświadczeniach i obawach młodej generacji artystów. Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji i kampanii wizualnej 16 edycji konkursu.

Credits
Zgłaszający:
UVMW
Współzgłaszający:
Fundacja Artystyczna Podróż Hestii
Klient:
Fundacja Artystyczna Podróż Hestii
Kategoria:
Design
Podkategoria:
A. BRAND IDENTITY
A2. Brand Identity Creation
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Identyfikacja wizualna
Data publikacji:
01/02/2018
Autorzy
Creative Direction:
Robert Mendel, Jacek Walesiak
Art Direction:
Robert Mendel, Jacek Walesiak
Graphic Design:
Robert Mendel, Jacek Walesiak, Marta Czuban, Michał Małolepszy
Web Development:
Łukasz Zieliński
Copywriter:
Tymek Pasierbiak
Fotograf:
Aleksandra Pavoni-Mendel
Fotograf (wernisaż):
Piotr Litwic
druk :
Drukarnia Klimiuk
Project Manager:
Tomasz Wróblewski
Fundacja Artystyczna Podróż Hestii:
Magdalena Kąkolewska
Fundacja Artystyczna Podróż Hestii:
Aleksandra Dobrowolska-Grobel
Fundacja Artystyczna Podróż Hestii:
Janusz Heller
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.